Op zoek naar verkoeling

26 juli 2018 - Gennep, Nederland

Nijmeegse 4 Daagse
Na eventjes bijkomen van de reis ben ik zaterdags naar de 4 Daagse feesten geweest om alvast wat sfeer te proeven. Maandag zijn we met de fiets naar Nijmegen gegaan om de startkaart op te halen. Daar begint de 4 Daagse al wat meer te leven. De laatste stap in de voorbereiding is het preventief af laten plakken van de voeten om de kans op blaren te reduceren.

Pap en Ik hebben de 4 Daagse wederom samen succesvol uitgelopen. We hadden geluk met het mooie droge weer. Het was af en toe wel erg warm, maar daar kunnen we allebei gelukkig goed tegen. Zelf liep ik dit jaar een stuk beter dan vorig jaar. Toen was het de laatste 2 dagen echt afzien. Nu vond ik eigenlijk alleen de laatste paar kilometer erg taai. Ze zeggen dat je naar de finish wordt gedragen, die dragers heb ik dan even gemist denk ik.

Al met al weer een zeer geslaagde 4 Daagse dit jaar. Het blijft toch een uniek evenement. Zeker de moeite waard om even voor op en neer te vliegen. En 4 keer 50 kilometer lopen met je vader blijft bijzonder om te kunnen doen.

Weer even thuis wonen

Op een paar nachten na heb ik weer even thuis in Gennep bij Pap en Mam doorgebracht.  Het volledig verzorgde verblijf is erg goed bevallen. Nu zal ik Pap en Mam weer wat ruimte geven en uitgerust weer op reis gaan.

Klaar voor de (her)start
De dag na de 4 Daagse ben ik op internet naar vliegtickets gaan zoeken. Ik vond een vlucht op vrijdag 27 juli die ik niet kon laten lopen. Ik vlieg dan naar Curaçao. Met de hitte in Nederland ben ik wel toe aan een verkoelende duik. Curaçao lijkt me daarvoor een uitstekende bestemming.

Met reizende groet,

Bram

1. Tineke Theloesen:
    26 juli 2018
    Een heerlijk vooruitzicht, Bram!
    Goede reis en veel plezier.
  2. Gerard Janssen:
    26 juli 2018
    Veel plezier nog en veel mooie indrukken op je verdere reis. Gr. Gerard.
  3. Toos Tiebosch:
    27 juli 2018
    Terwijl jij in het vliegtuig zit , lees ik jouw verslag van de 4daagse
    Het was fijn om je even te ontmoeten !
    Een heel mooie en boeiende reis Bram !!
  4. Daan ten Haaf:
    29 juli 2018
    Veel reisplezier weer kerel! We gaan je verhalen weer volgen! Groeten